Imorgon är det fredag!

Torsdag idag då. Jag har än så länge inte gjort någost speciellt, låt i sängen och funderade ett tag och kom på att jag ska ha pengar av ganska många människor. Och att jag har massor av saker som typ är borta. Jag städade i min byrå där jag har både kläder och massa smink och annat så upptäckte jag att det fattas en hel del grejer.. Aja, det är väll sånt som händer. Jag har i alla fall kollat lite på OS, paradisehotel och en film. Snart kommer väll Felicia hem från jobbet och ikväll kommer Lillis hit på middag. Vi får se vad vi lagar för något :) Men imorgon är det fredag!!! :D ♥
En bild i taxin påväg till kyrkan. Jag, Felicia och Filippa

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback