I don't get it

Förstår faktiskt inte varför jag är så himla trött när jag kommer hem från skolan. Hela denna vecka och hela förra veckan så har jag omedvetet somnat när jag kommer hem. Och konstigt nog så tycker jag faktiskt inte att skoldagarna är så jobbiga, så jag fattar inte varför jag är så trött.. Har precis vaknat, sov väl i ungefär tre timmar eller något. Nää det här ska det bli en ändring på, min enda utväg för att sluta med detta är typ att jag måste hitta på något, annars somnar jag.
Imorgon är det fredag, Jacob kommer till Stockholm så vi ska ses, det är mins planer för helgen än så länge. Vi får se om det kommer upp något mer jag ska göra :) Puss! ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback