Helgen

Hej på er mina hjärtan! Helgen har varit helt underbar men den börjar tyvärr lida mot sitt slut. I fredags träffade jag Ida, känns som det var en evighet sedan jag träffade min andra halva så det var riktigt skönt att träffa henne igen :) Vi kollade i affärer, handlade lite saker bland annat en present. Jag mötte i alla fall upp Jacob efter middagen i fredas som jag, Ida och Felicia åt i Kungshallen. Sötnosen hade köpt med sig glass (min favorit) som vi åt när vi kom hem till mig. Passade även på att säga hejdå till pappa och Effie som åkte till Grakland tidigt i lördags. På förmiddagen i lördags var jag med Jacob, sedan åkte jag och Ida hem till mamma dit även Lillis och Felicia kom lite senare. Vi fixade oss, drack lite cider och förberedde oss för morfars 60års fest som var riktigt trevlig. Vi drog därifrån strax efter nio och då åkte jag och Felicia hem och lämnade lite saker och tog några cider, tanken var att vi skulle ut och sätta oss på uteserveringen på Langolo, men så blev det inte. Vi stannade hemma och satt på balkongen och drack lite, lyssnade på musik och hade några ljus tända. Jättemysigt! Kvällen fortsatte lika mysigt, Jacob kom till mig. Idag vaknade vi vid elva eller strax innan tolv, tog en dusch, fick massage och dagen började helt underbart. Vi låg kvar i sängen i några timmar tills det att han behövde gå hem och packa, han åkte tillbaka till Eksjö idag. Jag och Felicia var och reklamerade mitt halsband som hade gått sönder, sedan handlade vi mat och när vi kom hem igen så började vi med middagen som blev jättegod. Vi har gjort fruktsallad och kollat på Irene Huss, med några få ord då kan jag utan tvekan säga att det här har varit en av de bästa helgerna på länge :) Underbart! Nu ska jag kolla på en film och förhoppningsvis somna. Puss på er! ❤

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback