Haha

Mötte upp Ida strax innan tre och så åkte vi till polisen för att fixa lite saker. Dom skulle fota oss och när jag såg bilden så höll jag på att dö! Hahah, det måste varit bland det fulaste jag någonsin sett.. Aja. Vi åt lite på donken efteråt och nu är jag hemma. Ligger i sängen och kollar på engelska big brother, så mycket bättre än det svenska.. Vill bara att det ska bli helg nu, fast ändå inte för då är det bara några få dagar kvar tills skolan börjar. Men jag har inga planer förrens på fredag så jag vill bara att det ska bli fredag nu. Ska på biopremiär och lite annat trevligt :) Det gäller att njuta den sista helgen av lovet tänkte jag! Puss❤

Lite ego... Soooom vanligt ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback