Första dagen avklarad

Då var första skoldagen avklarad då, även fast den var kort så var den riktigt jobbig. Var i skolan i ungefär två timmar och nu är jag verkligen helt slut. Jag, Liv och Filippa åkte till il piatto och åt lunch sedan satte jag mig på snaps med Cami, Ida, Andrea, Alice och massa andra från Idas klass. Skitmysigt, åkte sedan vidare med Ida, Cami och Andrea till Kungsholmen. Jag och Ida passade då på att hämta våra leg. Hahah säger jag bara! Vi åkte sidan in till stan och kollade lite i affärer eller jag köpte strumpbyxor sedan satte Ida och jag oss och bara tog det lugnt och vi båda höll typ på att somna. Aja, nu är jag hemma igen i alla fall och ska kolla på Gossip girl. Puss! ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback