2012-04-19

Jag är inte så bra på att blogga nu för tiden, men jag har ganska mycket att göra hela tiden känns det som. Så jag skyller på det ;) Igår var jag i alla fall på skiva tillsammans med Ida, Cammi och Andrea. Alla vi fixade oss och så hemma hos Ida, men åkte tillslut in till stan och till skivan. Det var skitkul, jag var tingeling och inte fullt nöjd med min outfit, menmen. Mina vingar var skitjobbiga, alla skulle hålla på med dem hela tiden, men det struntade jag i :) Det blev inte så många timmars sömn för mig inatt så jag har varit väldigt trött hela dagen faktiskt och det är inte förrens nu på kvällen som jag börjar bli pigg. Vadå kvälls människa? ;) Aja, jag och pappa har ätit middag vid det nya bordet som faktiskt var bättre än vad jag trodde. Aja, jag funderar på att kolla på bb nu och typ somna. Så puss på er! ♥
En bild från förra helgen på mig och Cammi

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback