Tjockisdag

Det känns faktiskt bara som att jag har legat i min säng, ätit mat och kollat på tv idag. En riktig tjockisdag alltså. Har knappt gått utanför dörren, förutom när jag hämtade pizzorna förut, men det räknas inte. Ganska ovärd dag om jag ska vara ärlig. Har inte fått någonting gjort, men jag har kännt mig helt slut i kroppen och seg så det kanske har varit bra med en vilodag. Effie kom hem med donken middag strax efter elva. Blev en chicken mcnuggets & co, det vanliga ni vet ;) Haha. Sen nu på kvällen har jag ätit lite godis, vindruvor och proppat i mig massa goda ostar :) Yummie säger jag bara! Med tanke på att jag inte har gjort så mycket idag så har jag faktiskt lycket hålla oturheten ifrån mig, så skönt! Men vem vet det kanske straffar sig en annan dag istället? Aja, nu ska jag kolla på desperate dricka och dricka min kopp té som jag har brevid mig. Imorgon blir det andra bullar, träning och grejer står på schemat :D Puss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback