TISDAG

Ganska lugnd dag idag faktiskt, förutom mitt haltande så har allt varit bra. Började kvart över elva idag med webbdesign som som vanligt är väldigt skönt att ha, men nu börjar jag tröttna lite på kursen faktiskt. Sedan blev det thai till lunch idag :) Vilket alltid är lika gott och jag åt som vanligt upp allt, medans Liv och Filippa delade på en meny och åt inte ens upp det ;) Haha. Jag åkte i alla fall direkt hem efter skolan, känner att jag inte orkar göra något nu när jag går runt och haltar som jag gör. Jag har inte alls gjort något roligt när jag kom hem. Gjorde en kopp kaffe och åt ett äpple är väll ungefär det jag har gjort. Jag hoppas verkligen att mitt knä är bättre tills imorgon för då är det träning och jag känner att jag verkligen måste träna och verkligen sattsa nu inför RM2 som är om lite drygt tre veckor. Så hoppashoppashoppas! :)
Nu ska jag fixa mina naglar lite tänkte jag och sedan börja skriva lite på dem numtliga eximinationen som jag har i spanska imorgon. ♥
Gammal bld på Felicia och mig från Mallorca :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback