Söndag

Träningen igår blev inte alls som jag hade tänkt mig. Det märktes ju att jag inte har tränat på en och en halv vecka kan jag ju säga. Men det gick helt okej ändå, tror att jag var lite för övertaggad och trodde lite för mycket om mig själv så jag blev så besviken när jag inte körde de övningar som jag egentligen ville köra. Aja, vi tränade nästan bara på de varv som ska vara med på RM2 tävlingen. Vi måste verkligen sätta det här nu! :)
Friståendedräkterna fanns såklart inte med i hallen, men jag fick se den på bild och den såg faktiskt fin ut, så den vill jag bara ha nu :)
Jag Åkte hem till Filippa efter träningen i alla fall och tanken var att vi skulle hitta på något tillsammans med Liv men så blev det såklart inte. Jag var hemma hos Filippa i några timmar, vi drack c-vitamin, åt chips och hade en lite lugn kväll bara :) Senare under kvällen frågade Cammi om jag ville med ut, och eftersom jag och Filippa ändå inte gjorde något speciellt så följde jag med. Åkte bara hem och lämnade mina träningskläder och bytte skor sedan var jag redo. Det blev i alla fall jag, Cammi och Andrea till slut och vi hade det verkligen kul!
Nu ska jag nog göra en kopp té och ta något att äta. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: måns

nice blogg! :)



kolla gärna http://muuns.blogg.se/

2012-04-16 @ 01:32:21
URL: http://muuns.blogg.se/
Postat av: Emilia

lust att göra ett blogglovinbyte? kram. :)

2012-04-16 @ 11:41:19
URL: http://emiliarohdin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback