Skärtorsdag

En dag som denna borde alla vara lediga tycker jag. Men det var såklar inte jag, alla andra skolor har ledigt idag och om man jobbar så går man bara halvdag, men nejnej inte vi inte. Men jag är glad att jag klarade av dagen i skolan i alla fall för nu är det lov! :D Woho! Sista lektionen blev dock lite jobbig, jag kunde inte sitta still så jag gick ner till konsum och köpte glass. Inte bara en heller, utan två. Det gäller att passa på. Blev en calippo shot och en sanwich, hur värt som helst! Åkte direkt hem till mamma efter skolan och åt lite tacos, träffade syskonen och så klippte mamma mig. Så nu har jag 15cm kortare hår :( Nää men det känns ändå bra, det känns verkligen så mycket fräschare nu faktiskt :)
Synd att jag har så mycket kvar på min företagsekonomi uppgift som ska vara klar imorgon annars hade jag redan nu passat på att njuta av lovet. Men nu blir det musik och plugg. Wish me good luck! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback