Pömsig

Är sjukt trött just nu alltså! Ska bara lägga mig i sängen och sova. Jag mötte upp Filippa idag lite oplanerat sådär. Vi mötte även upp två av hennes kompisar från Göteborg som var i Stockholm och jag tror aldrig att jag har gått så här mycket i stan som jag har gjort idag. Allt bara gå runt och titta typ. Vi visade ju upp Stockholm för dem typ. Haha. Aja, var helt slut efter det där i alla fall. Vi mötte Liv i tc och dom köpte chips och dipp sedan åkte vi hem till mig för att kolla på top model finalen :D Efter det blev det Lycan i LA och sedan Wermland forever. Haha. Trodde seriöst att dom drev först, men det var ju ett riktigt program det där. Och jag ska kolla på det igen! Haha, så som vi skrattade :) Liv drog lite tidigare men nu har även Filippa åkte hem och jag ska somsagt sova. Så godnatt  på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

Dina ögon lyser som fan! Love them! :) puss<3

2012-04-11 @ 01:36:27
Postat av: Ida

Haha, nästan såna ögon som jag dras till ;)

Aaa, tack sötis! :D <3

2012-04-11 @ 14:48:16
URL: http://iim.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback