Planerar morgondagen

Sitter i min säng och planerar morgondagen lite och har kommit fram till lite saker jag ska göra efter skolan och så. Först blir det skolan i några timmar, men jag och Filippa måste gå lite tidigare men vi har pratat med Marina och allt är lugnt :) När jag är klar ska jag väll först äta lunch någonstans och sedan ska jag gå till banken, vilket jag skulle ha gjort för några veckor sedan men som aldrig blev av så jag får ta det imorgon. Sedan ska jag handla lite välbehövliga saker som jag behöver. Bara massa små saker som egentligen inte är så kul att handla, men det måste i alla fall göras. Känner att jag saknar vissa saker här hemma så det är väll dags att införskaffa lite saker nu. En sak som jag ska köpa är hårspray, vilket jag även ska ha med mig på fredag när vi åker till Lund. Kommer berätta med om det lite senare i veckan :D Om inte klockan har hunnit bli allt för mycket när jag är klar med mina ärenden så ska jag hem och plugga lite psykologi och eventuellt lite rättskunskap också. Sedan måste jag och Liv åka till kansliet för att hämta våra föreningsoveraller, jag kommer dock bara kunna hämta jackan eftersom byxorna inte har kommit i min storlek än, men jag kanske kan ha en storlek större. Hoppas det, vill ju ha en hel overall med mig till Lund liksom.
Så se i alla fall morgondagen ut för min del. Sedan lär det väll bli i vanlig ordning att jag inte alls gör det jag ska göra. Men jag ska verkligen försöka hinna med allt för det är ganska viktiga saker.
Nu ska jag kolla på gamla avsnitt av 90210 och sedan sova, måste ta igen sömnen som jag missade inatt känner jag. Puss och godnatt på er! ♥
Gammal bild från 2009

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback