NejNejNej

Nu är jag helt säker på att jag kommer bli sjuk, är redan det iochförrsig men det kommer bli värre det är jag säker på. Ska inte klaga för mycket nu vilket det känns som jag har gjort de senaste dagarna, eller typ hela veckan. Men mina halsmandlar har svullnat upp, och jag har skitont i halsen och lungorna. Ena sekunden fryser jag och andra sekunden svettas jag. Jag och Felicia gick till Kungshallen för att äta middag och jag tog på mig en tjocktröja och jacka med tanke på hur kallt det är ute. Men när jag kom in började jag frysa mer än vad jag gjorde när jag var ute. Satt och skakade och hackade tänder och hade verkligen ingen matlust över huvudtaget. Blev en låda att att med sig hem fylld med mat istället. Direkt när jag kom hem tog jag ett varmt bad och låg där i ungefär 20 minuter om inte mer. Fick både russin fingrar och tår. Haha. Och nu ligger jag ner bäddad i sängen och funderar på om det ens är värt att plugga nu. Jag gjorde trotts allt lite innan vi gick till Kungshallen. Tror jag sparar allt till morgondagen då kan jag få bättre hjälp av pappa också :) För nu orkar jag inte göra så mycket mer än att ligga här i mitt rum och kolla på The Guardian som går på tv just nu. Kul start på lovet? Absolut inte säger jag! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback