Måndag

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag tänkte bara passa på att berätta vad som hände idag. Först så mötte jag upp Filippa vid gulmars, vi hade ett litet ärende vi skulle göra men det sket sig ju, juste för att det tydligen är röd dag idag, viket jag faktiskt inte visste om. Om jag hade tänkt lite mer kanske jag hade kunnat lista ut att det var det idag, men jag valde helt enkelt att inte tänka. Vi kännde att vi hade gått upp i onödan och att vi istället kunde vara hemma och ligga och sova. Men vi satte oss på sleven och jag köpte ett wienerbröd och Filippa en chokladboll. Vi satt där ett tag men åkte sedan vidare in till medis där vi först satte oss på donken och åt ytterligare lite mat, haha :) Sedan gick vi till skrapan och testade massa skor och sedan var vi i ringen och kollade runt lite. Filippa hittade ett par fina solglajjor inne på glitter och det slutade med att båda gick hem med dem. Fast vi har olika färger på dem. Jag kan visa imorgon. Sedan hittade jag en söt tröja som jag faktiskt tror att jag ska köpa. Den kommer vara så himla fin i sommar till ett par ljusa shorts och en brun kropp! :D
Lite senare mötte vi upp Liv på Axela som var fullt taggad på bajen matchen. Haha. Jag, Filippa och Simon satt och löste korsord istället, mycet roligare än match tyckte vi! ;) 



Bilder på tröjan :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback