Måndag

Första dagen efter lovet var faktiskt inte alls lika jobbig som jag trodde att den skulle vara :) Dagen började i alla fall med fäktning i Ropsten med klassen. Var väldigt skäptisk mot det hela i början, men sen när vi väl fäktades så var det ändå ganska kul. Kännde dock att det verkligen inte är min sport. Gillar inte såna sporter då man ska stå i massa onaturliga positioner och då man typ känner sig allmänt efterbliven. Men med alla skydd på så blev den några matcher mot både Liv och Filippa :)
Efter en riktigt god lunch på subway, lite solande vid vattnet i gamla stan, några lektioner och en föreläsning om ung privatekonomi så slutade vi :) Jag och Liv åkte direkt in till stan först till banken där Liv skulle fixa lite saker sedan gick vi till one piece och därefter åkte vi till donken och tog en traditionell matbit innan träningen ;)
Träningen gick faktiskt riktigt bra idag, känner verkligen att jag bara vill tävla med friståendet nu när man känner sig så mycket säkrare på det. Vi fick inte dräkterna idag heller men får dom förmodligen på onsdag, haha jag är så taggad! Vill bara se hur dom ser ut och sedan vill jag såklart testa den :) Vet inte riktigt vad det är men jag älskar verkligen dräkterna och det skadar ju inte om dom är extra fina. Så jag hoppas att dom här är det :D
Jag har precis ätit middag nu i alla fall och sitter i mitt rum och dricker kaffe. Ska nog snart krypa ner i sängen tillsammans med några av de sista avsnitten av Bms. Puss så länge! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback