Ledig dag

Har varit ledig från skolan idag och var på begravning. Kanske inte det roligaste man kan göra en dag då man är ledig, men det var riktigt fint tycker jag :) Efter själva cermonin i kyrkan så blev det lite fika och sånt i en lokal en bit från kyrkan. Därefter åkte jag hem och började direkt min sökning efter en outfit till morgondagens skiva. Det gick inte alls som jag önskade. Men det här får bli bra! Ska köpa till en liten sak imorgon bara sedan har jag hela min outfit :) Köper nog den innan skolan imorgon. Efter skolan har jag träning, men jag måste gå tidigare för att hinna. Aja, det här blir nog bra :) ♥
Haha, en bild från i sommras på mig och Ida :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback