Indiskt till middag idag

Blev inte alls så mycket sömn för mig inatt, men jag har klarat mig på de ynka två timmarna jag sov. Vet inte varför det var så svårt att somna igår men jag sov som sagt bara två timmar, somnade strax innan fyra imorse och gick upp klockan sex för att duscha. Konstigt nogså har jag inte varit så trött i skolan idag. Och idag har det ändå varit en lång dag, har hunnit med att skriva ett prov i spanska, haft idrott ute vid kanalplan och nu kom jag prrecis hem från träningen :) Åkte hem direkt efter idrotten och tog en liten power nap på 30 min, vilket jag verkligen behövde känner jag.
Nu kom pappa precis hem med indisk mat!! :D Älskar det! Så nu blir det middag, puss ♥
Haha, fiiin! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback