I skolan

Skönt att äntligen sista dagen i skolan för den här veckan är avklarad! :D Jag och Liv åker ju till Lund imorgon så vi är lediga då eftersom vi åker imorgonbitti, så skönt. Det ska även bli extremt skönt att komma bort från Stockholm ett tag tycker jag. Vi är borta från fredag morgon och kommer hem på söndag natt, perfekt till valborg.
Aja, jag har haft psykologi prov idag vilket gick helt ockej hoppas jag. Nu sitter jag i skolan och väntar på att Ida, Andrea och Cammi ska sluta så ska vi kolla på lite saker till skivan som är på måndag :) Just nu när jag ändå är i skolan så passar jag på att skriva klart en text inom webbdesignen. Det är ganska roligt ändå med tanke på att min uppgift handlar om skor :) Haha, puss ♥

Någon gammal bild från arkivet..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback