LÅNGT INLÄGG OM HELGEN

Tänkte jag skulle berätta lite om helgen, det blev ju inte så många inlägg nu under helgen. Inget för att vara exakt. Aja. Fredagen minns jag inte så bra om jag ska vara ärlig, eller jo men inte vad jag gjorde efter skolan. Haha, tror jag bara åkte hem och tog det lungt :) Haha, nej nu kom jag på att natten till fredagen spenderades hemma hos Liv tillsammans med Norton och Ludde. Jag var sjukt trött så jag sov typ lite när vi satt i köket efter att ha varit ute ett tag för att fundera på vart vi skulle dra. Men tunnelbanan och typ alla ställen hade stängt så det blev ingen utång i torsdags. När vi vaknade på fredagen var jag nog ännu tröttare än vad jag var då jag gick och la mig. Vi kollade i alla fall på Big brother sedan gick vi till Subway och köpte mat som vi åt i regnet, vilket var väldigt uppfriskande och fräscht! Efter lunchen åkte jag hem till mig och sov ett tag, gick ner och köpte en pizza till pappa, och jag fick min efterlängtade trocadero. Ahh, vill ha en nu också! Aja, sedan väntade jag på att Liv skulle svara på mitt sms och samtal för vi hade nämligen planer på utgång. Men hon mådde inte så bra så så blev det inte. Jag gav upp hoppet lite om en utekväll så jag gick till Kungshallen och åt middag från sawadee med Felicia. Under middags ätandet hörde Ida av sig och frågade om jag hade några planer inför kvällen (vilket jag inte hede) så jag följde med henne och typ sjuk killar till Entourage istället. Vi hade det verkligen sjukt kul. Jag hade nog som roligast ändå när Ida och jag var på donken, Ida hade köpt mat och hon missade munnen typ när hon skulle äta :D Haha, såå kul! Jag satt och skrattade åt henne, kände mig nästan lite taskig. Men hon skrattade själv också :) Jag började höra av mig till min "besatthet", som för tillfället är en röst. Haha. Låter lite konstigt kanske men det är allt ni får veta ;) Ida och jag kom i alla fall tillslut hem till mig och vi båda sov nog inom fem minuter. På lördag morgon vaknade både jag och Ida väldigt tidigt och då var jag ändå pigg så jag började kolla på några avsnitt av Grey's Anatomy men somnade tillslut om igen och vaknade strax innan elva eller något. Då kom Filippa hem till mig för att fixa sig inför Livs födelsedagsfest. Vi drack lite vin här hemma, sminkade oss, åt godis och gjorde oss fina inför kvällen. När vi kom till Liv var festen redan igåmg lite och det dröjde inte alls lång tid innan alla var där och det var fullt drag. Haha :D Det var i alla fall skitkul. Jag har ingen som helst aning om när vi gick och la oss med det var väll vid sju eller något och jag och Liv var i Eriksdalshallen och tränade klockan elva till två nästa morgon. Kännde mig riktigt stolt att vi kom upp och så. Men det var verkligen inte det lättaste måste jag ju säga. Efter tre timmars morgonträning gick vi tillbaka till Liv och åt lite mat, kollade på film och somnade. Vi sov, sov och sov. Jag åkte därifrån typ halv åtta på söndagen och gick och la mig direkt när jag kom hem också. Åt bara lite middag och sdan somnade jag. Men det behövde jag verkligen! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback