Äntligen fredag!

Vackan har bara sprungit iväg, vet faktiskt inte om det beror på att jag var ledig i tisdags, men veckan har verkligen gått otroligt snabbt. Skönt det! :) Efter skolan åkte jag direkt hem till mamma och fixade hennes hår lite innan vi åkte hem till mormor och morfar för att fira Dennis min morbror som fyllde år igår. Vi åt jättegod mat och efterrätt och hade det trevligt. Jag kollade på massa gamla bilder från när jag var liten också, haha älskar verkligen foton! :D Och för mig som absolut inte har något minne så är det extra kul att kolla på foton och bli påmind om massa saker som jag helt hade glömt.
Just nu funderer jag på hur jag ska spendera kvällen, antingen hänger jag med massa andra människor ut, eller så stannar jag hemma och gör lite välbehövliga saker. Känner mig ganska seg i hela kroppen så jag tror faktiskt att jag ska stanna hemma. Men somsagt vi får se hur det blir. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback