2012-04-04

Hade muntligt prov i spanska idag som faktiskt gick ganska bra trotts omständigheterna :) Jag gjorde först av alla också så jag fick sluta 50 minuter innan lektionen egentligen slutade. Därefter hade vi företagsekonomi och sen slutade vi :) Så skönt att rättskunskaps läraren var sjuk idag för jag hade verkligen inte orkat med ytterligare en lektion idag. Så vi slutade strax innan tre istället för halv fem :) Nice!
När jag kom hem så kännde jag hur ont jag har i lungorna när jag andas. Kännde av det lite imorse också men inte alls så att jag tänkte på det som jag gör nu. Jag hoppas verkligen inte att jag kommer bli sjuk nu igen, speciellt inte nu när det snart är lov också. Men som jag känner nu så kommer jag inom några dager ligga hemma med lunginflammation eller något. För det känns verkligen inte bra. Aja, jag gör allt för att inte tänka så mycket på det och mitt knä som förövrigt är så mycket bättre nu! Jag råkade knäcka till det inatt så nu känns det ändå okej :)
Jag ska i alla fall åka iväg till Åkeshov lite senare för att träna. Eller jag kommer nog inte träna så mycket, men det känns bra att bara vara där i alla fall så får jag hoppas på att jag kan träna bättre på lördag istället :) ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback