VECKAN SOM VARIT

Åkte direkt hem till mami efter skolan i torsdags, skulle passa Isa. Passade på att måla hennes naglar, fixa håret och så kollade vi på Fiffi, åt massor med bullar och glass och massa annat gott. I fredags var sista dagen i skolan innan höstlovet, och det firade jag med att bara åka hem och typ sova, var så otroligt trött! Om jag minns rätt så gjorde jag typ ingenting på lördagen heller. Eller juste! Jag mötta upp Liv och Filippa i ringen, vi skulle nämligen kolla efter någon halloween klädsel. Vi åkte vidare till Globen men hittade ingenting där heller så till sist åkte vi in till stan och hittade massa saker. I Söndags var jag först på ett års kalas. Min kusin Fred fyllde nämligen ett år. Åkte sedan vidare till söder och hem till Liv för att fixa mig till halloweenfesten på värmdö. Vilket var roligare än vad jag trodde att det skulle vara! :) Alla undrade varför jag, Filippa och Liv var utklädda till Ängel, Hannah Montana och prinsessa, alla undrade vad det har med halloween att göra. Det vet vi själva i och för sig inte svaret till men vi ville inte vara något läskigt monster eller "dumma" saker som alla var, utan vi körde på snälla ;) Haha. Anyway så åkte vi hem från värmdö strax efter två tror jag klockan var, men när vi väl kom till slussen så såg vi att tunnelbanan hade slutat fungera, så vi bestämmde oss för att gå till donken ett tag. En kille som jobbade där blev helt facshinerad av mina vingar som jag hade på mig, haha. Vi gick till slut ner till bussarna igen och jag och Filippa tog en buss mot sergels torg och vi var hemma hos mig strax efter tre. Måndagen därpå var lite seg, var ganska trött så det blev en lång sovmorgon för mig, men inte för Filippa för hon skulle upp till tandläkaren, stackarn! Men hon kom tillbaka till mig efteråt och somnade om. Sedan vaknade vi vi typ ett eller något och gjorde våfflor. Därefter gick jag och Felicia till Åhléns och mötte upp Lillis som skulle köpa zombie-linser. Och idag, tisdag, har jag och Felicia kollat i affärer och vi köpte ansiktsmasker som vi använde, sedan gick vi ner till Kungshallen och åt middag.
Halloween

Bebis

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback