TISDAG

Ännu en dag är avklarad och jag vill bara ha helg! Men idag var det inyte alls lika jobbit i skolan som det var igår, jag vänjer mig tydligen snabbt ;) Nej men jag tror faktiskt att det beror på att jag sov ganska mycket inatt. Somnade runt tio igår och gick upp halv sju, slltså sov jag 8,5 timmar och det märktes! Har inte alls varit lika trött idag, ska kanske börja lägga mig tidigt varje kväll? Hmm.. Nää jag tror inte det, det skulle aldrig fungera. Har så mycket jag måste göra nu för tiden och tiden räcker inte riktigt till så jag fortsätter på den vanliga banan - dvs sena kvällar.
Efter skolan åkte jag, Liv och Filippa hem till mig som ni kanske märkte om ni har läst de två fina gästinläggen från dem :D Sedan åkte vi till söder för att boka tid för gele naglar, alla var typ fullbokade nu så vi får vänta i ungefär två veckor. Menmen, det går ändå ganska snabbt! När vi var klara med bokningen satte vi oss på donken i medis och tog en varsin paj och kom på lite saker som vi ska göra... Haha!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Saker vi ska göra.. Eller saker vi "inte" ska göra? ;)

2011-11-08 @ 21:22:12
URL: http://ffll.blogg.blogg.se/
Postat av: Ida

Juste! Det är sant! :)

2011-11-08 @ 21:36:28
URL: http://iim.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback