TRE SAKER...

... Det finns tio saker som jag och en av mina näsmaste vänner har kommit överens om att vi måste utföra innan livet tar slut. Tänkte att det kan vara lite kul att dela med sig av dessa mål :)
- Bada i mjöl. Vet inte hur många gånger vi har pratat om hur skönt det skulle vara att bada i mjöl, lent och skönt :)
- Spela in en låt. Alltså i en riktig studio.
- Måla en tavla. Vet inte riktigt hur vi kom fram till detta men måla en tavla med riktiga grejer och helt seriöst, eller nästan i alla fall :)
Vi har många fler saker på vår lista, vi får se om jag delar med mig av dem någon annan gång :)
Ida och jag lärde känna varandra genom gymnastiken. Ångrar verkligen inte att jag började...

... För då hade jag förmodligen gått miste om en av de underbaraste människorna på jorden.


Även vi har haft vår fjortis-period. Haha!






Just like a tatto, I'll always have you! ♥
Gamla ord som fortfarande stämmer.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback