TACK MAMI!

Känns som jag har sovit hela dagen, vilket jag typ har. Men till slut bestämmde jag mig för att åka hem till mami, måste nog varit ett av de mindre smarta besluten som jag tagit.. Min huvudvärk har aldrig riktigt försvunnit, det är bättre nu men den finns kvar. Både, Linus, Ville och Isa var hemma hos mamma så det var lite liv där, ganska jobbit med tanke på hur mitt huvud mådde, men kul ändå :) Har bokat biobiljetter tills imorgon med dem, fikat massa gott och ätit middag. Fick med mig hem en hel del saker också! Allt från tidningar och advendskalendrar till té och ansiktsprodukter. Men det e nice! Nu sitter jag i mitt rum och äter en till middag, haha. Hungrig chey!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback