STRESSIG MORGON

Jag hade tänkt att gå upp runt sju imorse för att fixa mig och sedan åka till skolan för att göra omprovet i engelska, men inte riktigt så blev det.. Jag vakande klockan nio av att Liv ringer och frågar vart jag är, och jag som är helt nyvaken och har egentligen ingen aning om varför hon ringer innan mitt alarm har ringt.. Men klockan var ju nio och jag inståg att provet skulle börja om en halvtimme, jag hoppade upp ur sängen, slängde på mig några kläder och tog min väska och smink och gick hemifrån. Skyndade mig ned till tunnelbaban och därefter hoppades jag på att jag skulle hinna med en buss från slussen. Fick vänta i ungefär fyra minuter med sedan kom bussen. När jag kommer till skolan så inser jag att det är  brandövning, ovärt tänkte jag men sedan kom jag på att om det inte hade varit någon brandövning så hade jag kommit sent och kanske inte heller blivit insläppt.. Så det var tur! :)
Har även haft utvecklingssamtal idag så jag fick reda på att jag både klarat det omprovet som jag hade gjort tidigare men även hörförståelsen som vi gjorde i fredags! :D Woho!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback