REN OCH FIN

Känner mig riktigt ren och fin nu. Kännde mig så hilma sliten och ofräsch tidigare idag. Så nu har jag fräschat till mig lite med en dusch, och mängder av hårprodukter. Ska försöka bli lite bättre på att ta hand om mitt hår, men idag behövde inte jag göra så mycket. Det var nämligen Felicia som sprayade i protein-sprayen, hårinpackningen samt de två efterbahandligs sakerna, sebastian portion 9 och silk droppar :) Skönt att ha en person som sköter håret åt en ;) Haha, hoppas det händer oftare! :)
Nu sitter jag i alla fall i mitt rum med morgonrocken i högsta hugg och kollar på House på fyran :)
Känns riktigt bra just nu! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback