ONSDAG

Gillar egentligen inte alls onsdagar för de är alltid så långa, men än så länge har tiden bara sprungit iväg. Vi har haft engelska, lunch, spanska och idrott. Jag och Fiilippa åt lunch på subway i slussen idag och delade på en 30-cm macka och sedan köpte vi en extra, fast då bara en 15cm. Haha, gott var det i alla fall! :D Efter spanksan hade vi idrott men vi var tvugna att gå tidigare från spanskan (datakunskapen för Filippas del) för att vi skulle hinna med en buss från skolan. Men såklart hann vi ändå inte med den, så typiskt. Så vi gick från skolan till Mårtensdal vilket tog oss ungefär 20 minuter. Väl framme i Mårtensdal lyckades vi i alla fall hinna med tvärbanan som kunde ta oss hela vägen till sjöstadshallen. Vi körde lite magövningar och körde beep-test. Första gången jag gör det faktiskt lite konstig kanske men så är det. Fick kanske inte världens bästa tid eller vad m an nu kallar det men jag har inte sprungit på länge.. Fick lite astma i slustet också så jag har hostat typ ganska mycket nu under kvällen. Eller jag ska inte skylla allt på min astma, dålig kondition kallas det! ;) Anyway så följde jag med Filippa till studion när vi hade slutat :) Och jag håller på att spela in en låt, inte själv utan med Filippa men ändå! Jag och sång kanske in te direkt är bästisar, men man måste ju testa på! Kul var det i alla fall :)
Nu ska jag räkna lite matte har ju prov imorgon, puss! ♥
Cooling! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback