MYCKET MAT IDAG!

Ni vet inte hur trött jag var imorse! Hade ställt alarmet på halv sju, men jag gick upp kvart i åtta. Började halv nio sen så det blev lite stressigt, men jag hann i tid som tur var :) Hade matte, svenska och webbdesign idag. Efter skolan åkte jag Liv och Filippa till slussen och åt lunch på taco bar. Efter ungefär tre timmar på taco bar så gick vi till Tullys och fikade lite. Efter några timmar där gick vi sedan vidare till donken vid medis och jag köpte en paj. Haha, känns som jag inte har gjort något annat än att äta idag ;) Efter donken så åkte jag hem för att fortsätta jobba med min webbsida och nu är jag klar! Är ändå ganska nöjd, med tanke på att allt bara sket sig igår, jag fick kämpa lite men det var det värt. Det största problemet idag var ju när jag skulle skicka in den. Fattade inte hur man gjorde, eller jag visste hur man skulle göra men jag såg inte vart den lilla "knappen" fanns.. Så det tog sin lilla tid innan jag hittade den. Men nu är allt inskickat och klart!
Sitter och äter middag i mitt rum just nu, tänkte kolla på ett avsnitt av OC också, puss!


Två bilder på hur min sida ser ut. Högt upp har jag klippt ihop tre bilder på mig där under finn tre länkar som bla. skickar dig vidare till min blogg, sen står det lite om mig (eller det ska stå om mig men nu är det någon random text bara) Det var väll det. Vad tycks? :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback