HON MÅSTE SKOJA!?

Jag vet inte riktigt vad det är med min klass, men av någon anledning så har vi special regler och vi får byta klassrum och vi är den enda klassen som har bestämmda platser. Asså vi går i tvåan på gymnasiet och vi har bestämmda platser, hur normalt är det? Nu såg jag precis ett mail från Marina där det står att vi har fårr ännu en ny placering? Hon måste ju skoja, den vi har nu har vi haft sedan måndag, alltså två dagar. Men enligt henne så hade inte den fungerat så bra så hon har gjort en ny... Hon tror verkligen att det fungerar, men jag vet svaret och det gör det verkligen inte!

Gammal bild...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback