HOME

Hemma från skolan nu, hade heldag idag så jag är ganska trött nu. Men jag ska försöka att få tillbaka lite krafter nu så jag kan plugga lite. Eller plugga och plugga kanske jag inte riktigt ska göra, jag ska bygga en hemsida. Min valbara kurs är nämligen webbdesign så jag ska försöka göra så mycket jag kan idag :)
Har fått redan på att jag ligger på en klar G-nivå på spanskan och är på väg uppåt, så det är bra! Vi startade även med idrott och hälsa B idag, inte så kul. Men idag var det bara teori och genomgång i lite drygt två timmar så det var ganska segt. Men vi ska göra ganska roliga saker i kursen faktiskt! Redan vecka 48 ska vi iväg till sickla och klättra, sedan lite längre fram så ska vi bada isvak och åka längsfärdsskridskor och lite sånt.. :) Måste bara säga att jag var jätteduktig på engelskan idag! Vi håller nämligen på att läsa böcker, och jag som hatar att läsa och iprincip aldrigläst ut en hel bok, läste faktiskt elva sidor i boken! Woho! Haha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback