HOME

Har haft så sjukt ont i huvudet hela dagen. Har precis tagit lite alvedon och hoppas verkligen att det ska försvinna så snabbt som möjligt. Hade faktiskt tänkt att läsa lite i min eneglska bok (inte ofta man hör mig säga att jag ska läsa) men just nu känner jag att huvudvärken måste bort först.
Fixade ju naglarna med Liv efter skolan, gelé naglar blev det. Vi bokade ju tid för några veckor sedan så idag var det dags :) Blev faktiskt bra tycker jag, lite småsaker som jag kan störa mig på, men jag kanske hade lite för höga förväntningar om man säger så. Brukade nämligen fixa mina naglar hos en tjej som heter Celest förut och när hon gjorde naglarna så blev dem helt fel-fria. Men jag är ändå nöjd nu också :) Aja, nu ska jag vila lite och hoppas på att huvudvärken försvinner.
Ska  försöka ta en bättre bild sen :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback