HEMMA!

Kom precis hem efter middagen med Effie och pappa. Vi satte oss på 1900 och jag och pappa som var där lite tidigare snackade lite om dagen och sånt sedan kom Effie och då blev detg dags för mat :) Pepparbiff med hasselbackspotatis blev det, cola, vin och vatten till det och en créme caramell till efterrätt :D Haha, hade lite svårt att välja vad jag skulle dricka när jag blev törstig inte så konstigt kanske med tanke på att jag hade tre glas fyllda med olika saker framför mig ;) Aja, nu måste jag verkligen plugga lkite svenska. Det känns nästan inte som någon idé att ens börja, jag kan inte öppna filerna på min dator men har fått dem mailade av läraren dock tror jag att hon  har mailat fel till mig så det känns ju sådär. Läste igenom det som hon hade mailat och jag kännde inte igen någonting av det! :S Vi får se hur det går imorgon då! ♥
image description
image description
image description
Tre bilder från dagen :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback