HEMMA!

Kom precis hem, vi hade ju juluppvisning på gymnastiken :) Ganska kul faktiskt, fick trräffa några fler tjejer i gruppen och så klarade jag massa nya övningar :D Fast vi körde på luftgolvet vilket är lite lättare än tumbling. Aja, var tvungen att gå tidigare från skolan pga uppvisningen men det var bara skönt, bara jag inte ligger efter hur mycket som helst nu.
Imorgon har jag en lång dag framför mig, skola från åtta till halv fem. Vi ska klättra på idrotten så det ser jag fram mot! Men senare på dagen har vi engelska nationella och den här gången är det hör och läs vi får väll se hur det går.. Aja, nu ska jag hoppa in i duschen! Puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback