HEMMA!

Pappa kom och hämtade mig med en taxi så jag slapp åka tunnelbana hem :) Skönt! Har haft supermysigt med Filippa ikväll, vi har kollat på Idol, lagat middag, ätit godis, druckit té och jag vet inte vad. Mysigt var det i alla fall :) En mindre mysig sak är ju smärtan som jag har haft i magen hela dagen, tror jag sträckte mig igår när juag stretchade, inte så skönt! Fick något tigerbalsam-plåster avFilippa som jag satte fast på magen med ett bandage runt om. Haha, plåstret var så stort att det räckte över typ hela magen. Haha. Aja, jag är ganska trött faktiskt så jag funderar på att sova nu, vi hör imorgon! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback