FREDAG

Brukar vanligtvis vara överlycklig när det är fredag, men inte denna gång. Det är bara en helg kvar av lovet och jag börjar få lite ångest. Vill verkligen inte tillbaka till skolan! Men det är inget man kan göra åt, det är bara att gilla läget.
Igår somnade jag runt tio!? Förstår inte riktigt hur det hände men det hände i alla fall. Vaknade vid elva och satte på en film så jag skulle vakna till liv lite. Men nu är jag hur hungrig som helst så jag ska gå upp och börja denna fredag med lite mat, sedan ska jag ta ett bad. Vill hitta på något sen också, men vi får se vad det blir. Ciao så länge!
Pigg och fin ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback