FRÅGOR & SVAR

Vad heter du? Ida Evelina Irenheim Mattsson.
Vart bor du? Mitt i Stockholm city - östermalm.
När är du född? 2a februari 1994.
Har du några syskon? Jaa! Fyra stycken för att vara exakt, en storesyrra, två småbröder och en lillesyster.
Vad innebär mode för dig? Egentligen ingenting, köper det jag gillar och tycker är fint.
Vilka är dina favoritaffärer? NK, Mathilde, Abercrombie & Fitch, Zara, Massiomo Dutti, Thomas Sabo. m.m.
Shoppar du second hand? Nej.
Vilken är din favoritdesigner? Det beror på om det är skor, smycken eller kläder.
Jobbar du? Nää det gör jag faktiskt inte.
Hur mycket shoppar du för i månaden? Det är så olika från månad till månad, men lite för mycket ;)
Brukar du tröstshoppa? Yes! Det är en av de bästa medicinerna.
Högklackat eller lågklackat? Högklackat!
Vilket blir ditt nästa köp? Det vet man aldrig, men jag är bra sugen på lite nya smycken!
Favoritplagg just nu? Svårt. Men det måste nog vara mina Abercrombie jeans som jag köpte i New York.
Favoritaccessoarer? Smycken, halsband, armband och ringar.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hahah drogad tjej brevid dig.. ;)

2011-11-06 @ 22:53:36
Postat av: Anonym

Haha, jag antog att du inte ville vara med på just den bilden ;)

2011-11-06 @ 22:58:46

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback