FRÅGOR & SVAR

Favoritcafé: Inget speciellt- men gamla stan är alltid mysigt.
Favorittidning: Elle, Glamour, Vanity Fair, Vimmel, Revyn, Cosmo- KAN INTE BESTÄMMA MEJ
Favoritplagg i garderoben just nu: Just nu måste det vara min Diana Klänning.
Byter gärna garderob med: Rachel Bilson eller Nicole Richie.
Vanligaste färgen på mina kläder: Hmm måste vara vitt.......... och svart.
Sminktips till allmänheten: Sotade ögon drar till sig grymt mycket uppmärksamhet.
Mitt rum kan beskrivas som: Hannah.
Mig själv med tre ord: Galen, fashionista, Sötnows (a)
Jag tränar: När jag spelar tennis.
Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare eller nåt...
Nu vill jag bli: Jag går journalist linjen. Men funderar på att komplettera till jurist om jag inte får något jobb inom journalistiken.
Humör just nu: Har en dålig dag, så lite deppig och hungrig!
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding!
Hur många kuddar sover du med: 5 runt omkring, en under huvet.
Morgon- eller nattmänniska: Jag är en 24/7 människa.
Sparare eller slösare: S L Ö S A R E så det skriker om det.
Bästa film: Åhh, kan aldrig svara på den frågan...ingen aning-har sett så otroligt mycket bra!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två tror jag. Eller tre. Nää... två!
Bio eller promenad: Bio ! Fast promenader kan vara sjukt mysigt.
Är du kittlig: Jag är kittligast!
Största svaghet: Att kolla i affärer med plånboken i fickan när man har shoppingförbud mot sej själv.
Det här är jag bra på: Att vara Hannah "Didi" Sydow.
Chips, morötter eller godis? OLW's gourmetchips är adorable men jag älskar lakrits!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Det är faktiskt välstädat för det mesta.
Kaffe, te eller inget? KAFFE IN MY HEART!
Har du en besatthet? Hannah = Shoppaholic # 1
Favoritcafé: Inget speciellt- men mocco är mysigt.
Favorittidning: Elle, Glamour, Revyn, Cosmo.
Favoritplagg i garderoben just nu: Just nu måste det nog vara en topp från Juicy couture.
Byter gärna garderob med: Någon som har hur mycket kläder som helst! ;)
Vanligaste färgen på mina kläder: Hmm måste vara vitt och svart.
Sminktips till allmänheten: Kör med lite eyeliner, det blir lite roligare än bara mascara. Läppglans/läppstift kan piffa upp en hel outfit :)
Mitt rum kan beskrivas som: Ganska litet, stor säng och garderob.
Jag tränar: Gymnastik.
Jag ville bli när jag var liten: Rik, haha.
Nu vill jag bli: Ingen aning! Men kanske något som involverar ekonomi.
Humör just nu: Glad och taggad på träning!
Är det nåt du absolut inte äter: Äter inget från vattnet, dvs. fisk, skaldjur, rom.. Ja men inget från vattnet.
Hur många kuddar sover du med: Sex runt omkring, tre under huvet.
Morgon- eller nattmänniska: Helt klart nattmänniska!
Sparare eller slösare: Slösare, mot min vilja ibland..
Bio eller promenad: Bio! Fast promenader kan vara mysigt ibland.
Är du kittlig: Ja det är jag.
Kaffe, te eller inget? Just nu har jag kommit in i någon té period så jag måste nog säga té. Men älskar både té och kaffe :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback