FRÅGOR & SVAR

Senaste du:
Kramade: Papi
Pussade: Ida
Sov i samma säng som: sov i soffan med katterna inatt?
Bråkade med: Mami
Skrattade med: Pappa och Mia
Var med: är med min bror nu
Senaste som:
Ringde dig: Magdalena
Messade dig: Moster
Kallade dig hora: vet inte namnet
Kallade dig fjortis: Haha! liten skitunge igår..
Senaste:
Låt du hörde: Alexandra stan, mr.sexobeat
Film du såg: Minns inte
Mat du åt: menny på donken
Kram: Papi
Puss: Ida
Fest:Fest..? minns inte tror jag..
Känslan: uttråkning
Ilska: länge sen.. eller några dagar
Resa: Till spanien
Glädje: Ida igår ;)
Dröm: Nåt om massa olika människor, helt osamanhängande som vanligt
Boken du läste: Smuts
Personen du träffade: min bror ligger som sagt bedvid mig nu
Personen du pratade i telefon med: Magdalena
Personen du fick sms av: Mami
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit
Gången du var utomhus: igår kväll
Gången du sov: 4 timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Någon helg i Februari
Konserten du såg: Green day
Irritationen: Igår kanske
Senaste du:
Kramade: Filippa.
Pussade: Filippa.
Sov i samma säng som: Filippa tror jag.
Bråkade med: Jag vet inte.. Måste nog varit Felicia.
Skrattade med: Effie.
Var med: Är hemma med Felicia, pappa och Effie nu.
Senaste som:
Ringde dig: Mamma.
Messade dig: J och Moa, samtidigt typ.
Kallade dig fjortis: Haha! I sommras på grönan..
Senaste:
Låt du hörde: Någon remix, GK värmdös tävlingsmusik..
Film du såg: Beck.
Mat du åt: Nudelwok i kungshallen.
Känslan: Trött.
Ilska:Vet inte..
Resa: New York.
Glädje: Haha, mitt svar på en fråga! :D
Dröm: Haha! Jag fyllde 18 och skulle till Berns med Felicia, sen var typ Filippa där och hon hade varit någon annan stans innan med Liv men där satt hon.. Helt flummig..
Boken du läste: Oj! Inte bok som jag läste ut men den senaste boken jag läste några sidor i var Disgrace.
Personen du träffade: Effie som precis kom in i mitt rum med ett papper ;)
Personen du pratade i telefon med: Mami.
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit en sån..
Gången du var utomhus: För några timmar sedan.
Gången du sov: Vaknade typ elva idag så innan dess.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj det var länge sedan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback