Är på så dåligt humör just nu! Nationella gick ju åt helvete. Haha, först hade vi hörförståelsen och den visste jag sedan tidigare att det skulle gå dåligt på, men jag tänkte inte att det skulle gå så dåligt som det gjorde.. Aja, fick upp hoppet lite i början på nästa del då läsdelen började. Men hoppet sjönk nabbt måste jag säga. Blev trött, orkade inte läsa så noga, chansade på frågorna och allt gick bara sämst. Aja nu är det gjort i alla fall så det är inte så mycket att göra åt saken.
Glömm att jag sätter mig och pluggar till svenska provet nu som vi har imorgon. Det går inte så bra nu med andra ord.
En liten del av min klass.. Ser ni mig? Sitter i mitten längst fram (som vanligt) :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback