BLEV INTE SÅ MYCKET PLUGG IDAG..

Hade tänkt plugga lite företagsekonomi, men så blev det självklart inte. Har istället bakat bullar med Lillis och Felicia, skitgoda kanel och vanilj bullar, äter dock bara kanel men enligt Lillis och Felicia så blev även vaniljbullarna goda :) Jag föredrar ju en ogräddad bulle före en gräddad, de är så mycket godare! Haha, har alltid gillar deg/smet ;)
Imorgon börjar jag nio med idrott och vi ska vara i Liljeholmshallen bara för att vi har blivit utslängda från Actic pga  någon etta.. Kul. Eller inte. Aja, det tar inte så lång tid att åka dit så det är skönt :)
Ska verkligen försöka läsa igenom företagsekonomin nu, sedan tänkte jag belöna mig själv med en smoothie och några avsnitt av despeate housewives :)
Jag är seriöst bäst på att ta kort på mig själv! Haha, fråga bara Filippa och Liv, deras mobiler är ett av många ställen där det är fullt med bilder på mig :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

"Egoist javisst" vara va? Tur att du är så söt då ;)<3

2011-11-15 @ 23:50:14
URL: http://ffll.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, jaa ;) Tack gumman! <3

2011-11-16 @ 00:02:55
URL: http://[email protected]

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback