BIO

Ska gå ned till Kungsgatan alldeles snart och möta upp Moa, vi ska se Breaking dawn, så spännande! Haha är sjukt taggad! Vi har som en liten tradition att gå på alla Twilight fillmer på premiären fasten ingen av oss är något riktigt fan. Men det är kul! Vi sitter och skrattar åt alla som skriker och är helt galna :D Haha. När jag tänker efter så har vi faktiskt varit på väldigt många bio filmer tillsammans hon och jag.. Tvåtusentolv måste seriöst varit en av de roligaste filmerna jag har sett! Eller den var i alla fall rolig då när jag såg den ;) Det var jag, Emelie, Lotten, Moa och Alex som var och såg den, men konstigt nog var det bara jag och Moa som satt och skrattade... Han som satt brevid mig kollade konstigt på mig när jag skrattade och frågade tillslut vad det var som var så himla roligt. Haha ;)
Oj nu måste jag gå! Puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback