PRINSESSA 2

Träningen gick bra, fick reda på att det inte blir något tävling vilket var lite tråkigt. Menmen, det är sådant som händer. Jag var sjukt taggad, kännde lite press - en bra sådan. Hade lite saker jag behövde klara för att få vara med, tävlingen var ett perfekt lockbyte för att jag skulle sattsa lite extra mycket. Men det gör jag nog förhoppningsvis nu också, trorts att det inte blir någon tävling. Hur som helst så har jag fått sjukt ont i halsen och huvudet. Kanske är det en förkylning som är på gång. Får se hur det blir med skolan. Just nu känns det verkligen inte som att jag orkar gå imorgon. Hur jag än gör imorgon - skola eller inte, så måste jag i alla fall plugga.
Puss puss, ska ta en snabb dusch sedan sova.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback