MIN MORGON

Det hela började med att jag vaknade kvart över sju då mitt alarm ringde. Morgontrött som jag är så ställde jag om alarmet så att det skulle ringa igen om fem minuter. Detta upprepade jag ungefär fem gånger. Tillslut glömde jag såklart att ställa om alarmet, jag stängde alltså bara av det. Vaknade av att jag fick ett sms av Liv, och då var klockan fem över halv nio och jag började klockan nio. Så det vara bara att hoppa upp ur sängen, slänga på sig ett par mjukisbyxor och en tröja, sedan börja åka mot skolan för att ha idrott. Är stolt att jag faktiskt kom i tid, dock lyckades jag komma till fel ställe.. Men det är en annan femma. Haha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback