KLAR MED ALLT!

Nu är jag äntligen klar med allt i skolan, det enda som fattas är sommarlovet. Meeen det är ju ett tag kvar tills dess, slutar fredagen den tionde, alltså om lite drygt tio dagar varav endast två utav dem är vanliga skoldagar. Imorgon är det vanlig skoldag, på onsdag har vi något som kallas för summergames då alla i skolan tävlar mot varandra i olika grenar. Sedan torsdag fredag är man ju ledig eftersom det är långhelg, då är vi även lediga på måndagen därpå. Sedan är det tisdag igen - vanlig skoldag. Sen är jag ledig på onsdag för då ska jag på Linnéas studentmottagning och på torsdag är alla i skolan lediga eftersom treorna tar studenten, då ska jag på en till studentmottagning- nämligen min systers. Sen är det fredag och avslutning. Shit alltså! Kan inte fatta att jag har gått på jensen i redan ett år, tiden har gått så sjukt snabbt, och det gillar jag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback