HEMMA

Nu är jag hemma. Haha, tanken var att jag och Liv skulle träna efter skolan, men så blev det inte. Vi båda kännde att det var dags för oss att vila lite (med tanke på våra överansträngda vader). Så iställer åkte vi till grönan. Haha, känndes som att jag inte hade varit där på flera år, vilket jag sedan kom på att jag faktiskt inte har, hehe. Så det var kul att åka dit. Båda två skrek som galningar i varenda karusell, dock hörde man bara Liv. Min röst är halft borta så det kom inte fram något skrik när jag skrek. Och en sak till! Blå tåget ni vet, typ en barn karusell, dom har gjort om den, och nu är den hur läskig som helst ju!! Haha.
Enda bilden från idag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback