2011 - 05 - 28

Är sjukt trött just nu, det känns seriöst som att jag ska somna vilken skund som helst. Men skitsamma!
Igår var jag, Liv, Filippa och Madde hemma hos mig och mös lite, tjejkväll. Alla tre sov också här. Så det var mysigt.
Idag har jag först varit med Liv och Felicia och kollade runt i affärer, köpte en klänning som ni kan få se sen. Skulle köpa ett par skor men de fanns såklart inte i min storlek. Så jag får kika vidare efter dem. Har under kvällen hunnit med att äta middag i kungshallen med Ida och Felicia och handlat godis. Nu sitter vi i mitt rum och gör absolut ingenting. Jag måste dessvärre plugga lite sen, men inte nu för nu ska jag äta godis.
"De två vännerna och punkaren"

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback