YESTERDAY

Igår var ju jag somsagt på bio, såg Bad teacher - den var faktiskt bra och rolig :) Blir alltid lika förvånad nu för tiden när jag ser en film som faktiskt är bra. Det känns som det finns så mycket skitfilmer, och många av dessa skitfilmer har jag lyckats se. Gillar typ inte filmer längre. Eller jo det gör jag. Om jag lyckas hitta en bra film ;) Jag älskar skräckfilmer, men, ja det finns alltid ett men när det gäller skräckfilmer. Enligt mig är egentligen inga utav dem bra. De kan vara bra i början och så men sen slutar det ju nästan alltid med att det är en dröm, eller att någon är psykisk sjuk eller så kommer det några overkliga monster som förstör hela filmen. Så om ni har sett någon bra skräckfilm som är verklig, eller riktigt äcklig eller liknande så kommentera gärna :) Haha. Jag fattar egentligen inte hur svårt det kan vara att göra en film som är läskig, alltså så man blir rädd på riktigt. Om jag aldrig lyckas sen en sån film inom typ 20 år så ska jag seriöst göra en egen! Haha, får lägga till det på min 2do - lista. Har ju en liten lista tillsammans med Ida på några saker som vi måste göra innan vi dör. Haha :D
Aja, nog om prat om filmer. Nu ska jag äta upp min nektarin eller persika eller vad det nu heter :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback