STRÅLANDE SOL

Sitter just nu i mitt rum men en handduk runt mig. Har precis duschat. Funderar på att göra lite lunch och sedan sätta mig på balkongen och sola lite. Känns som jag har fullt upp idag. Fast så är det egentligen inte ;) Nu på förmiddagen ska jag sola och lite så, kanske träffa Liv och Filippa. Igår bestämmde vi att om det skulle vara fint väder idag (vilket det är) så skulle vi åka vattenskoter idag, men problenet är att jag inte vet om jag hinner det idag. Ska åka till arlanda vid typ fyra för att hämta upp min syster som kommer hem idag. Hon har varit i Australien i typ en månad. Sen ska vi väll hem ett tag och sedan tänkte vi gå ut och äta middag. Förmodligen på Koh Phangan :D Så dagens planer är väll egentligen bara att ta det lugnt och njuta av solen ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback