RASTLÖS BRUD

Nu börjar jag seriöst tröttna på att mitt internet vägrar att fungera. Vet faktiskt inte riktigt vad som har hänt, men det är bara min dator som är drabbad. De andra datorerna som finns i detta hem fungerar hur bra som helst, till och med internet! Jag som hade tänkt ladda upp lite bilder på facebook, ladda ner låtar och kanske någon film. Men lika snabbt som jag fick idén så försvann den igen. KUL. Ligger just nu i sägen och lyssnar på musik samtidigt som jag ligger och funderar på om det finns något annat jag skulle kunna hitta på. Min fantasi är ju inte direkt den bästa, så det som än sålänge kommit upp i mitt huvud är mat och varmt. Så antingen funderar jag på att ta något att äta, inte för att jag är hungrig men bara för att ha något att göra ;) Eller så går jag ut och sätter mig på balkongen ett tag. Det är så sjukt varmt så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Alla fönster i mitt rum är öppna men det är typ vindstilla ute så det blir ju inte direkt kallare av att dom är öppna. Det som händer är att det kommer in humlor och getingar. Haha, lyckat?
Aja, nu tror jag att jag ska gå till köket och hämta något smarrigt. Sen kanske jag sätter mig på balkongen et tag och sedan blir det nog en film tillsammans med ett glas fyllt med vatten och is :)

Det fungerar fortfarande inte att ladda upp bilder :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback